Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Γιατί δεν αρέσει η οικονομική κρίση στις Γυναίκες!!(Γυναικεία άποψη)

-Δεν μαρέσει γιατί πλέον ο συντροφος μου δεν μου κάνει τον ταξιτζή του τύπου ''που είσαι?Έρχομαι να σε πάρω για να μην ταλαιπωρήσε'' ,λυπάτε την βενζίνη.
-Δεν μαρέσει γιατί σε κάθε έξοδο με το συντροφό μου μοιραζόμαστε τα έξοδα,αυτος βενζίνη εγώ ποτά!
-Δεν μαρέσει γιατί πάνε οι καλές εποχές που μου έπερναν δώρα απο μεγάλους σχεδιαστές είμαι αναγκασμένη να φοράω δώρα με 10-20 ευρώ!!!
-Δεν μαρέσει γιατί πλέον δεν βγαίνουμε για 2ο ποτό καθόμαστε 3 ώρες στο πρώτο και μετά σπίτι!
-Δέν  μαρέσει γιατί στη δουλείά απολύθηκαν 2-3 που κουτσομπολεύαμε και περνούσε η ώρα γρήγορα ενώ τώρα είμαι αναγκασμένη να τρώω στη μάπα όλη μέρα το αφεντικό!!
-Δεν μαρέσει γιατί όταν λέω πως έχω δουλειά μου ζητάνε δανεικά!!
-Δεν μαρέσει γιατί αν βγώ για καφέ είμαι αναγκασμένη να κεράσω τον ανεργο φίλο μου ,άσε που όλοι την ώρα κλαιγόταν στον καφέ οτι δέν έχει λεφτά και αισθάνομαι άσχημα να πω πως θέλω να πάω για ψώνια αύριο!!
-Δεν μαρέσει γιατι για να κάνεις σεξ πρέπει να κάνεις παζάρια στο περίπτερο για τα προφυλακτικά!(Πουλάνε και χύμα πλέον)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες