Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΦΩΝΗ !

Θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για την χώρα την οποία ζούμε. Μην ξεχνάμε πως οι προγονοί μας  πολέμησαν και αρκετοί σκοτώθηκαν για να κρατηθεί η χώρα μας και να αναπτυχθεί .Έχουμε ,σαν κράτος , ‘’γράψει’’ ιστορία ,ιστορία πολύ βαθύτερη και μεγαλύτερη από άλλα κράτη που αυτή την περίοδο ακμάζουν εις βάρος της δικής μας χώρας .
Η ηλικία μου είναι μικρή και όμως η ζωή τα έφερε έτσι ώστε να χρειαστεί να πάρω στα χέρια μου κάποιες οικογενειακές υποθέσεις. Μες την απειρία μου προσπάθησα να μάθω  το σύστημα που λειτουργούν οι δημόσιες υπηρεσίες καθώς και την γραφειοκρατία που ακολουθεί με κάθε κίνηση που θέλεις να κάνεις νόμιμα.
Ανακάλυψα πως προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση μου ήταν να πάω συστημένη από κάποιον γνωστό ή ανώτερο ,διαφορετικά δεν είχε κανένας την όρεξη να κάνει την δουλειά την οποία πληρώνετε ,λες και θα μου έκανε χάρη αν απλά έκανε την δουλειά του. Αναμενόμενο ήταν αφού αδιαφορούν για την δουλειά τους ,όταν έρχεται η ώρα  να την κάνουν  να σου ζητάνε χαρτιά τα οποία στο τέλος (δλδ στην 7η φορά που θα πάς) θα σου τα παρουσιάσουν ως περιττά .Μιλάμε πάντα για χαρτιά που  μάζεψες από τουλάχιστον 3 μέρες τρέξιμο και χαρτιά που οι ίδιοι σου ζήτησαν απλώς για να σε ξεφορτωθούν!
Κάποια στιγμή έτυχε να βρω και  εγώ μια ‘’γνωστή’’ σε μία δημόσια υπηρεσία στην οποία αρκετοί φίλοι μου έχουν ταλαιπωρηθεί για ένα απλό χαρτί. Εγώ  τουναντίον τελείωσα μέσα σε 10 λεπτά !!!Χρόνο ρεκόρ μπορώ να πω! Δηλαδή αν και εγώ δεν είχα αυτή τη γνωστή θα με ταλαιπωρούσαν για τουλάχιστον 5-8 ώρες !
Αυτό το κράτος θέλω να καταγγείλω που αν δεν έχεις κάποιο γνωστό δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς ,που κάθε μέρα υπάρχουν ηλικιωμένοι που περιμένουν στις ουρές και όταν φτάνει η ώρα τους , τους στέλνουν πάλι πίσω για να βγάλουν μία φωτοτυπία ένα έγγραφο που είδη έχουν  και να ξαναπάρουν θέση στην ουρά ενώ η υπάλληλος διαθέτει δίπλα της φωτοτυπικό μηχάνημα!!Και η γιαγιά/παππούς  που δεν έχουν παιδιά να τρέχουν για αυτούς  κάθονται και ταλαιπωρούνται για ένα σύστημα που αντί να εξυπηρετεί τους πολίτες τους κάνει να βλαστημούν !Πόσες φορές που πήγα στις υπηρεσίες αυτές βοηθούσα γιαγιάδες και παππούδες που είχαν προβλήματα υγείας και με το ζόρι περπατούσαν και οι υπάλληλοι τους έστελναν σε άλλα κτίρια να βγάλουν φωτοτυπία !!!Πόσες φορές μάλωσα με δημόσιους  υπάλληλους  που ταλαιπωρούν τους ηλικιωμένους !Και η απάντησή τους ήταν πως τα μηχανήματα που έχουν αυτοί είναι για την δική τους εξυπηρέτηση! ‘’αυτό όμως το μηχάνημα κυρά μου το πλήρωσε το κράτος που το κράτος πληρώνετε από όλους εμάς! Είστε υπάλληλοί μας ,είμαστε τα αφεντικά!!!!Τον κάθε πολίτη  που πληρώνει το φόρο που του αναλογεί  και είναι νόμιμος πρέπει να του συμπεριφέρεστε σαν εργοδότη και ΌΧΙ  ως πελάτη!
Θέλω να καταγγείλω τα ΚΕΠ που αντί να μας εξυπηρετούν δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι για πιο λόγο βρίσκονται στη θέση που είναι! Χαρακτηριστικά  πήγα να ρωτήσω κάτι και μου είπαν πως υπάρχει το ιντερνέτ να ενημερωθώ και μπορώ να πω πως ο υπάλληλος νευρίασε κιόλας για τον χρόνο που του απέσπασα !’’Για πιο λόγο είστε κύριε σε αυτή την θέση αν μπορώ να παίρνω της πληροφορίες που παρέχετε μέσο ιντερνέτ???’’!
Θέλω να δώσετε τα ηνία στην νεολαία να διώξουν όλη την βρομιά που υπάρχει στα υπουργεία και στις δημόσιες υπηρεσίες !Να μπουν νέοι στο δημόσιο να μπουν νέοι στα υπουργεία αλλά όχι νέοι από πλούσιες οικογένειες και γόνοι υπουργών  ,νέα παιδιά λαϊκά που δεν μεγάλωσαν με όλα τα κομφόρ αλλά παιδιά που ξέρουν πως είναι να βγαίνει το μεροκάματο! Και πιστέψτε με υπάρχουν πολλά παιδιά στην Ελλάδα που είναι επιστήμονες και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις απλά δεν τους δίνετε η ευκαιρία να το πραγματοποιήσουν!
Παλιότερα υπήρχαν αγωνιστές υπήρχαν ήρωες τώρα όμως υπάρχουν μίζες και ξετσίπωτοι που αποφασίζουν για εμάς. Δεν θα πολεμούσα  ποτέ για την χώρα μου γιατί δεν μου παρέχει τίποτα τουναντίον καταστρέφει το μέλλον το δικό μου και των παιδιών που θα φέρει στο κόσμο η γενιά μου!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Δεν συμφωνώ και τόσο με τα παραπάνω ξαδερφούλα...
Αντιλαμβάνομαι πώς μπορεί να σε οδηγήσουν στην απογοήτευση και την αγανάκτηση όλα όσα εξελίσσονται στην χώρα τελευταία και κυρίως όλα όσα ακούγονται. Ωστόσο πρέπει όλοι να αναλογιστούμε τις ευθύνες μας γιατί το κράτος είμαστε εμείς και τον κόσμο τον φτιάχνουμε εμείς! Για δεκαετίες ολόκληρες ψηφίζαμε δυναστείες και ονόματα και κληροδοτούσαμε αντιλήψεις και συνειδήσεις από την μια γενιά στην άλλη με την ίδια ελαφρότητα που κληροδοτούσαμε την ταυτότητα ΑΡΗΣ ή ΠΑΟΚ. Ακριβώς έτσι γινόμασταν ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ και όλα τα άλλα χωρίς σκέψη, χωρίς προβληματισμό. Πως να αλλάξει αυτή η χώρα μοίρα όταν οι ίδιοι οι πολίτες της είναι πρόβατα χωρίς σκέψη και συνείδηση; Θέλαμε όλοι να πλουτίσουμε χωρίς ιδρώτα, να βολευτούμε, να την "βγάλουμε καθαρή", όσο γίνεται πιο ανώδυνα! Φταίμε λοιπόν και φταίμε πολύ! Όσο για τους ήρωες και τους προγόνους μας η αλήθεια είναι ούτε περηφάνια νιώθω ούτε με αφορούν πολύ... Και αν το καλοσκεφτείς, την περηφάνια που νιώθεις στην έχουνε ποτίσει μέσα σε ένα κλίμα γκρίνιας για το σήμερα και εξιδανίκευσης του παρελθόντος μερικοί υπερήλικες ρομαντικοί που θέλουνε να νιώθουν πως κάποτε ήταν κάτι! Σε πληροφορώ πως διόλου καλύτερο ήταν το παρελθόν από το σήμερα και για το πόσο ήρωες υπήρξαν οι πρόγονοί μας πολύ λίγα ξέρουμε... Δεν ξέρουμε ούτε τα κίνητρα τους, ούτε την πάσα αλήθεια των γεγονότων μάθαμε ποτέ. Κατά πάσα πιθανότητα κάποια κουτάλα κυνηγούσαν κι αυτοί. Ούτε που ξέρουμε αν θα είμαστε καλύτερα η χειρότερα αν δεν πολεμούσαν. Ασε που όπως και να χει, δεν μπορώ να νιώθω περήφανη για πράγματα στα οποία δεν συμμετείχα με κανένα τρόπο, δεν ήμουνα παρούσα για την ακρίβεια δεν ζούσα κάν! Για το σήμερα έχει σημασία να μπορείς να είσαι περήφανος και για τις δικές σου επιλογές και πράξεις. Μόνο εάν δούμε ο καθένας τις προσωπικές του ευθύνες θα καταφέρουμε να αλλάξουμε κάτι και όχι με γκρίνια, μούτζες και γιαούρτια για τα οποία κάθε άλλο παρά περηφάνια μπορεί να νιώθει κανείς!

NTORITA DOLMOU είπε...

Μεγάλη η χαρά μου που διαφωνείς Ιωάννα μου γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να σχολιαστεί ενα θέμα τόσο επίκαιρο με τόσες γνώμες να διίστανται διαρκώς!Να διευκρινήσω πως το άρθρο το έγραψα σύμφωνα με αυτά που βλέπω με τα δικά μου μάτια ,γιαυτό άλλωστε αναφέρω και γεγονότα που μου συνέβησαν!Η αλήθεια είναι οτι δεν είναι του χαρακτήρα μου να βάζω σε ένα τσουβάλι όλους τους έλληνες είτε είναι πολιτικοί είτε απλοί πολίτες και να ρίχνω την ευθύνη σε όλους..Χωρίς να θέλω να θίξω την γνώμη και την άποψη κανενός (άλλωστε ελεύθεροι είμαστε στην ψυχή και στο πνεύμα )ο καθένας βλέπει τα γεγονότα απο άλλη στρατιά ,θα ήθελα όμως να προσθέσω πως κατά την άποψή μου πίσω απο όλα αυτά παίζονται παιχνίδια μεγάλα ,εσκεμμένα ,όλα με ένα σχέδιο ένα πλάνο που ο λαός δεν μπορεί να αποφύγει γτ απλά δεν γνωρίζουμε την πραγματική αλήθεια ,κάποιοι δημοσιογράφοι επιχείρησαν να αποκαλύψουν αλήθειες και κατατροπώθηκαν απο τα 'τέρατα'!Τώρα όσο για τους προγόνους μας βασίζομαι σε στοιχεία και εκστρατίες που πραγματικά υπήρξαν και θαυμάζω ,όπως τα χρόνια σκλαβιάς που έχουμε υποστεί και όμως επιβιώσαμε σαν χώρα με τα έθιμά μας τα ήθη μας την γλώσσα μας την θρησκεία μας και όλα αυτά που δημιουργούν μία κουλτούρα και σε ξεχωρίζουν από τους άλλους λαούς.Επιπλέον όσο για τους προγόνους μας βασίζομαι περισσότερο στους αφανής ήρωες που πάλεψαν για την χώρα μας,ήρωες χωρίς να φαίνεται πουθενά το όνομά τους!Δέν υπάρχει λόγος να πρέπει να συμφωνήσουν δύο άνθρωποι ,το ωραίο είναι να διαφωνείς διότι έτσι σου δίνετε η δυνατότητα να καταλάβεις και να προβληματιστείς περισσότερο!

Αναγνώστες