Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Enjoy my coffee with myself!

Πώς είναι τελικά να πιείς ένα καφέ με τον εαυτό σου? Ένας φίλος μου είπε ''Όταν τα έχω μπερδεμένα στο μυαλό μου και δεν μπορώ να βρω μια άκρη τότε παίρνω τον εαυτό μου και πάμε για καφέ!'' Mα πόσο απλά το είπε … ‘Καλά είναι δυνατόν? Τι μου λες δηλαδή ότι πας μόνος σου για καφέ?’ Και φυσικά με προβλημάτισε.. Σκέφτηκα πως ποτέ δεν έχω πάρει την άποψη του εαυτού μου, πως ποτέ δεν συζήτησα by myself ένα πρόβλημα ώστε να δω αντικειμενικά το θέμα, να το δω σαν να είμαι ο…. OUTSIDER! Πως γίνετε να δίνω απλόχερα λύσεις στα προβλήματα των γύρω μου ενώ στα δικά μου μένω άπραγη και ζητάω την βοήθεια των άλλων? Και εσύ το ίδιο κάνεις !Παραδέξου το! Μπορείς να δώσεις τις καλύτερες και λογικότερες συμβουλές όμως το δικό σου πρόβλημα φαίνεται τόσο άλυτο στα μάτια σου! Σκεπτόμενη αυτή την εξαίσια ιδέα με προβλημάτιζε πως θα με αντιμετώπιζαν οι γύρω μου αν με έβλεπαν μόνη για καφέ? << - ειι γεια τι κάνεις? -μια χαρά πίνω καφεδάκι - ααα ωραία με ποιον? - με τον εαυτό μου!>> Ε μετά από αυτό πιστεύω θα γινόμουν δακτυλοδεικτούμενη! Και ενώ προσπαθούσα να τον πίσω πως δεν είναι τόσο απλό .. ‘Ει μην τρελαίνεσαι πάνε μια βόλτα ,κάτσε στο μπαλκόνι του σπιτιού σου δεν είναι ανάγκη να πας σε καφετέρια’ Και έτσι πήραν όλα μια θετική πορεία και…. έκανα ένα πλάνο! Σκέφτηκα πως θα κάνω ερωτήσεις στον εαυτό μου για όσα μου συμβαίνουν όπως θα μου έκανε μία φίλη και θα απαντάω η ίδια σαν κριτής! Θα αναφέρω προβλήματα που κανείς δεν γνωρίζει είτε αποφεύγω να τα συζητάω (όλοι έχουμε ένα λεκέ καλά κρυμμένο!) και θα τα επικρίνω ,σαν να είμαι έξω από τον χορό όπως λένε! Υπάρχει καλύτερος κριτής από τον εαυτό σου τον ίδιο? Εξάλλου το σωστό και το λάθος διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, έχοντας ο καθένας τους δικούς του κανόνες και τα δικά του όρια ,το τι επιτρέπεις στον εαυτό σου έχει να κάνει αποκλειστικά με εσένα και με κανέναν άλλον εξωτερικό παράγοντα! Υπάρχουν φορές που άτομα υποστηρίζουν ‘Εγώ ποτέ!’ κι όμως εσύ λες ‘Γιατί όχι?’! Άσε ελεύθερο τον εαυτό σου…. γνώρισε τον, κέρασε τον ένα καφέ για το μόνο που δεν πρέπει να ανησυχήσεις είναι το αν πέτυχες τελικά τον καφέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες